Het contact met de makelaars en administratieve ondersteuning heb ik als zeer prettig ervaren. Ik wil Bieze zeker aanraden.
Als zeer prettig ervaren. Zowel makelaar als medewerkers op kantoor denken mee, denken niet…
Inmiddels al vaker met deze makelaar in zee gegaan naar alle tevredenheid, goede communicatie…