Contact was prettig. Medewerkers waren allen erg vriendelijk. Bij vragen of opmerkingen van mijn kant werd daar snel en accuraat op gereageerd.
Goed bereikbaar, vriendelijk en meedenkend. We zijn erg blij met de aankoop van ons…
Het contact verliep vanaf het eerste moment zeer goed. Alle complimenten voor de heer…