Heel prettig dat iemand met een deskundig oog heeft mee gekeken. Voor mij was alles nieuw, spannend en ik wist niet waar ik op moest letten. De begeleiding van Bieze was hierin erg fijn!
Hallo wij zijn zeer goed begeleid. Als je vragen had, werd daar ook rustig…
Deze makelaar heeft ons compleet ‘ontzorgd’ en heeft ons voortdurend op een open en…